Daymak Menetapkan Bitcoin, Kereta Elektrik Penambangan Ethereum di Jalan Raya

Daymak Menetapkan Bitcoin, Kereta Elektrik Penambangan Ethereum di Jalan Raya

Pengilang kenderaan elektrik ringan Kanada (LEV) Daymak mengumumkan Spiritus - kereta elektriknya yang akan datang yang akan dilengkapi dengan infrastruktur crypto komprehensifnya sendiri.

Model tersebut harus menyokong beberapa operasi crypto, termasuk perlombongan bitcoin (BTC), ethereum (ETH), cardano (ADA), dan dogecoin (DOGE) semasa mengecas. dan akan dilancarkan pada 2023, kata syarikat itu.

Daymak Spiritus akan hadir dengan Daymak Nebula , suite crypto Daymak yang merangkumi Nebula Miner dan Nebula Wallet , yang akan mengubah kenderaannya menjadi "simpul penambang crypto yang mesra alam - tonggak yang belum pernah terjadi sebelumnya dalam evolusi pesat teknologi blockchain," kata syarikat itu. Harga kereta bermula dari USD 18,495.

Nebula Miner akan dilengkapi dengan unit pemprosesan grafik (GPU) terkemuka di industri, yang akan membolehkan pemilik kereta menjana wang semasa mereka diparkir, sementara Nebula Wallet bertujuan untuk menjadi penyelesaian menyeluruh untuk keperluan crypto harian.

"Kami membayangkan masa depan di mana tol lebuh raya, tempat letak kenderaan anda, dan pesanan memandu melalui pembayaran akan dibayar terus dengan crypto. Bil dalam talian dan perbankan anda dapat ditangani melalui platform perisian yang sama yang dibayar dalam crypto. Walaupun kebanyakan kenderaan mengalami penurunan semasa mereka duduk di garaj anda, Nebula Miner akan menjana wang semasa Spiritus anda diparkir. Aplikasi yang berpotensi tidak terbatas, ”kata Aldo Baiocchi, Presiden Daymak.

Baiocchi menambah bahawa pada saat tarikh pelepasan Spiritus pada tahun 2023, "semua orang akan membayar dengan crypto," jadi syarikat itu membangun kenderaannya dengan mempertimbangkan itu.

Kami juga bekerja dengan berbagai pertukaran untuk menawarkan pembayaran sewa melalui crypto, yang merupakan aspek lain dari integrasi crypto di mana Daymak Spiritus menjadi perintis, katanya.

Walaupun infrastruktur crypto masih belum selesai, teknologi akan tersedia untuk pelesenan kepada pengeluar kenderaan elektrik yang lain juga, menurut syarikat itu.

Spiritus adalah tawaran dalam siri Daymak Avvenire, yang telah melebihi 350 juta dolar dalam pra-pesanan dalam waktu kurang dari 60 hari.

Pengumuman itu tidak memerlukan banyak masa untuk diperhatikan dalam komuniti crypto. Ini menimbulkan reaksi lucu, skeptikal, dan bersemangat.

__

Thank you for rating.
JAWAB KOMEN Batalkan Balasan
Sila masukkan nama anda!
Sila masukkan alamat e-mel yang betul!
Sila masukkan komen anda!
Medan g-recaptcha diperlukan!

Tinggalkan komen

Sila masukkan nama anda!
Sila masukkan alamat e-mel yang betul!
Sila masukkan komen anda!
Medan g-recaptcha diperlukan!